Raamatu kirjutamine võib tunduda kui üüratu projekt, mis vajab tohutult aega ja teadmisi. Esimese raamatu puhul on see enamjaolt tõesti nii, sest ei tea täpselt mida ja kuidas teha, samuti ei ole ka kirjastused suureks abiks.

Miks siis ikkagi võetakse ette see raske ülesanne?

Kuidas saab raamat aidata sinu äril edasi liikuda? Mis on raamatu välja andmise eesmärk?

Raamat kui uue ajastu visiitkaart

Raamatuga teed ennast oma sihtgrupile nähtavaks, sa saad edasi anda täpselt seda, mida sa teed ja kuidas neid aidata saad. See võimaldab sul edasi anda oma oskusi ja teadmisi. Oma tugevaid külgi on kõige parem kirja panna käsiraamatusse, mida praktikasse pannes jõuab lugeja soovitud probleemi lahenduseni.

Raamat kui müügimees

Raamat on küllaltki odav turundusviis kuid kindlasti ära oota, et otseselt raamatu müügist suure kasumi saad. Pigem mõtle sellest kui passiivsest turundusest, mis jooksvalt müüki juurde toob, kuid sa ei pea enam ise selle peale rohkem oma aega ja raha panustama. Sa annad edasi tohutul hulgal väärtust, tõstad oma usaldusväärtust ja kõnetad täiesti uut gruppi inimesi, kelleni teiste kanalite kaudu jõudnud poleks.

 

Kuidas panna kokku oma eriala põhine raamat? Kuula podcasti ja saa teada!