LinkedIn platvormil on 750 mln kasutajat, kes on seal, et leida koostööpartnerid, töötajaid või töökohta. See on suurim kontori- ja oskustööliste värbamiskanal, mis annab väga hea võimaluse tööalaste suhete ehitamiseks.
Võrreldes teiste suurte sotsiaalmeedia platvormidega, nagu Facebook, Instagram ja Twitter on LinkedIn suunatud rohkem üks ühele suhete loomiseks. Vaatamata sellele, et LinkedIni eesmärk on ühendada erinevaid ärisid toimub peamine suhtlus siiski läbi personaalsete profiilide.
Kuidas luua LinkedInis suhteid?
LinkedInis kehtib lause: „ole huvitatud, mitte huvitav.“ Kommenteeri inimeste postitusi, lisa neile väärtust. Ehita suhet, näita, et oled olemas.
Mida LinkedInis postitada?
LinkedIn eelistab pikki postitusi ja seda vähemalt kord nädalas, et see ka levima hakkaks, samuti on väga oluline sisu autentsus.
Kui tundub, et postitamisel pole mõtet, sest keegi ei märgi postitusi meeldivaks ega kommenteeri, siis tea, et 80% profiilidest on „vaiksed jälgijad“ kes tarbivad sisu aga ei reageeri sellele.